Har vi ringt dig?

Kind Relations hanterar tusentals kontakter varje dag både till nya och befintliga kunder.

Vi har kontaktat dig för att erbjuda en tjänst alternativt följa upp ett ärende.

Vi följer alla lagar och regler som tillämpas inom vår bransch och NIX-kontrollerar alla telefonnummer där kund inte givit medgivande till direktreklam via e-mail, telefon och SMS.

Spärra telefonnummer mot direktreklam från Kind.

Fyll enkelt i ditt telefonnummer nedan för att lägga in en spärr i våra system. Det kan ta upp till 48h innan spärren är aktiv.

FAQ

Nedan hittar du de flesta tänkbara frågor och svar kring kundkontakter.
Hur spärrar jag mitt telefonnummer hos er?

Du kan lägga in en spärr ovan på ditt telefonnummer. Det tar ca 48h innan spärren blir aktiv. Tänk på att denna spärr endast gäller för direktmarknadsföring från Kind. Vill du spärra ditt nr globalt behöver du göra det på Nix-telefon.

Jag är med i NIX men ni har ringt iallafall?

Vi ringer normalt sett inte till kunder som är registrerade i NIX. Om du ändå blivit uppringd av oss, beror det på att du är kund, eller nyligen har varit kund hos någon av våra uppdragsgivare. Det kan även bero på att du givit medgivande till påringning via en tävling online eller via en partner till oss. För mer information om NIX och vilka regler som gäller klicka HÄR!

Jag har köpt en produkt/tjänst men ångrat mig?

Alla våra uppdragsgivare följer svensk lag vilket ger dig som konsument ett skydd där du har rätten att ångra ett köp inom en viss tid om minst 14 dagar. Gäller det frågor kring telecom ringer du direkt till Kind på 010-330 28 08, gäller det andra tjänster behöver du kontakta företaget direkt. Kontaktuppgifter hittar du enklast i ert välkomstbrev.