Har vi ringt dig?

Kind Relations hanterar tusentals kontakter varje dag både till nya och befintliga kunder.

Vi har kontaktat dig för att erbjuda en tjänst alternativt följa upp ett ärende.

Vi följer alla lagar och regler som tillämpas inom vår bransch och NIX-kontrollerar alla telefonnummer där en kund inte givit medgivande till direktreklam via e-mail, telefon och SMS.

Telefon bild visar Kind som ringer
Rosa gradient
Rosa gradient
Blå gradient

Spärra telefonnummer mot direktreklam från Kind.

Fyll enkelt i ditt telefonnummer nedan för att lägga in en spärr i våra system. Det kan ta upp till 48h innan spärren är aktiv.
Blå gradient

FAQ

Nedan hittar du de flesta tänkbara frågor och svar kring kundkontakter.
Hur spärrar jag mitt telefonnummer hos er?

Du kan använda vårt formulär ovan för att spärra ditt telefonnummer hos oss. Det kan ta upp till 48 timmar tills spärren har aktiverats. Denna spärr gäller endast för direktmarknadsföring från Kind Relations. Vill du spärra ditt nr globalt behöver du göra det på Nix-telefon.

Varför ringer ni mig trots att mitt nummer är NIX-registrerat?

Vi ringer inte till kunder som är registrerade i NIX. Däremot om du är eller har varit kund hos oss, kan ditt nummer finnas kvar i vår databas. En annan orsak kan vara att du givit medgivande till påringning via en tävling online eller via en partner till oss. Läs mer på NIX hemsida för mer information och vilka regler som gäller. Klicka HÄR!

Hur ska jag gå tillväga om jag ångrar mitt köp?

Du som konsument har 14 dagars ångerrätt från det datum din tjänst började gälla. Gäller det tjänster som är kopplade till Kind Relations, kan du kontakta oss via telefon: 010-330 2808. Gäller det övriga tjänster hos andra företag, hittar du kontaktuppgifter i det välkomstbrev du fick efter att din tjänst påbörjades.

Bakgrund